Faciliteiten
Als u het écht wilt weten...
Expert telefonische inzichten bij Right Marktonderzoek
Right Marktonderzoek beschikt al 30 jaar over een in-house callcenter. We hebben ruime ervaring met verschillende soorten telefonische onderzoeken in verschillende talen en werken met eigen enquêteurs, die we zelf intern opleiden. Zowel onze projectleiders als de veldwerkbegeleider zijn direct betrokken bij het veldwerk en hebben hierdoor een goede feeling voor het onderzoek en kunnen de kwaliteit voortdurend monitoren.
Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van telefonisch onderzoek voor uw organisatie? Neem contact op met Right Marktonderzoek voor een kennismakingsgesprek.
Een videocall is zo geregeld – wij horen graag van u!
Deze klanten gingen u voor
Onze onderscheidende voordelen
Het beheren van telefonisch veldwerk binnen onze eigen organisatie brengt meerdere voordelen met zich mee:
volledige onafhankelijkheid van externe partijen
continue monitoring en kwaliteitsbewaking van het onderzoeksproces
directe communicatielijnen tussen enquêteurs en onderzoekers voor snelle feedbackloops met opdrachtgevers
flexibiliteit om on-the-fly aanpassingen in de vragenlijst door te voeren
de mogelijkheid voor opdrachtgevers om het onderzoeksproces van dichtbij mee te ervaren via onze meekijkfaciliteiten
Proefgesprekken
Elk onderzoeksproject begint met een reeks proefgesprekken om de effectiviteit van de vragenlijst te verifiëren en te waarborgen dat we de gewenste informatie accuraat meten. Na deze initiële fase ontvangt ons veldwerkteam gedetailleerde instructies en start het daadwerkelijke telefonische veldwerk, ondersteund door regelmatige evaluatiemomenten met de veldwerkbegeleider.
Een professioneel en ervaren veldwerkteam
Ons veldwerkteam, dat al jarenlang aan Right Marktonderzoek verbonden is, combineert ervaring met uitmuntende telefonische vaardigheden. Voor elk project selecteren we enquêteurs die het beste passen bij de specifieke vereisten, waardoor we zowel in business-to-business als consumentenonderzoeken hoge responspercentages behalen.
Diverse branches en doelgroepen
Wij voeren vanuit ons callcenter voor diverse branches telefonisch onderzoek uit. Het gaat hierbij zowel om business-to-business onderzoeken, als onderzoek onder consumenten. Voorbeelden van specifieke doelgroepen waaronder wij telefonisch onderzoek hebben uitgevoerd zijn:
01
medisch specialisten
02
ouderen
03
docenten
04
scholieren
05
visueel beperkten
06
agrariërs
07
radioluisteraars
08
klanten van energiemaatschappijen
Benieuwd naar wat Right ook voor u kan betekenen?
Vul nu het formulier in en één van onze experts neemt spoedig contact met u op.
Offerte